nedjelja, 9. kolovoza 2015.

TheTalk with Ema: Rasizam, Problem Današnjice, Moje Ljeto + Ostalo

Hello beautiful people, Ema here!

Evo mene s još jednim postom. Znate da su subota i nedjelja dan za postove, a danas ste odabrali post na ovu temu. Prije nego što malo počnem govoriti o današnjoj temi, KLIKNITE "ovdje" da pogledate prošli, jučerašnji post (klikom na "ovdje" otvorit će vam se u novoj kartici) gdje sam pisala #Back2School post i ostavite komentar ako već niste. #ShamelessSelfPromo

Danas ću pisati prvi post od jedne serije postova i ova ideja mi je došla napamet sinoć prije spavanja, očito se i vama svidjela i bilo je najviše glasova da pišem o ovoj temi. Dakle u serijama TheTalk with Ema u svakom postu pričat ću o stvarima koje mislim da su bitne, o kojima želim s vama razgovarati, bez neke određene obaveze, moji osjećaji.. Jednostavno samo ja i vi, pričamo o stvarima koje se događaju u svijetu i mom životu. U današnjem izdanju TheTalk with Ema pričat ću o 5 tema i post će biti dug jer ću stvarno pisati puno i o svemu što me muči pa možda bude puno za čitanje, ali nadam se da vam je zanimljiv. Bacimo se na posao.

RASIZAM - BLACK PEOPLE


Nedavno sam na internetu naletjela na zanimljive članke o Rosi Parks i Martinu Lutheru Kingu. Ako ne znate tko su oni, oni su oboje crnci koji su živjeli u 20. st. kada je rasizam bio na svome vrhuncu. Rosa Parks jednoga dana vraćala se umorna s posla, odlučila je sjesti na prvo sjedalo u autobusu koje je našla. U to vrijeme crnci nisu smjeli sjediti nigdje do zadnjih sjedala autobusa te ako ima puno ljudi u autobusu, trebali su ustupiti svoje mjesto bijelcima. Do nje je prišla bijela osoba i pitala je da se ustane, ona je samo odbila. Bila je uhićena. Kada je to čuo, Dr. King pozvao je ljude u crkvu i pozvao ih na bojkot. Hodali su ulicama i odbili ići autobusom. Nakon 350 i više dana, tek onda, bojkot je upalio i prijašnji zakoni bili su uklonjeni te nakon mjesec dana svi su to prihvatili. Ono što možemo naučiti iz ove priće je
Sve se može snagom volje i stvarno se divim Lutheru za ova djela. 



Nakon što sam se prisjetila ove dirljive priče, vrijeme je da se vratim na ono bitno. Iako smo naučili živjeti s crncima u jedinstvu, još danas nije rasizam potpuno izgubljen. Ne razumijem zašto. Zašto bi boja nečije kože trebala utjecati na to jesu li oni jednaki kao i mi? Bitno je kakvi smo iznutra. Samo zbog glupog pigmenta melanina (biologija,duuuh) koji je njima pojačan jer potječu iz Afrike gdje je jako sunčano, oni nisu vrijedni? Danas sam naletjela na članak da su crni ljudi 7 puta više bili upucani od strane policije, nenaoružani i ostala sam u šoku. Sjetila sam se Michaela Browna.. Dokle ćemo mi biti primitivna sredina, obične životinje? Evo slika jednih od nenaoružanih crnaca koje je upucala policija bez opravdanih razloga. Sjetimo se njih i pomolimo se barem na sekundu za njihove obitelji. 



PUTOVANJA


Zbog meni nepoznatog razloga, sve o čemu razmišljam posljednje vrijeme je kako jedva čekam otići odavde. Možda zvučim loše zbog ovoga, ali ja ne razumijem što to određeni turisti vide u Hrvatskoj. Ne govorim da ovo nije lijepa zemlja, jeste, ima prekrasnih stvari i stvarno imamo prirodu koju ne znamo iskoristiti, ali stvarno je dosadno. Dosta mi je istog pogleda kroz prozor svakoga dana, istih ulica, istih odvratnih ljudi.. Zamišljam se samo na nekom avionu, naj bitnija prtljaga mi je unutra i samo idem i više se ne vraćam. Jesam li luda zbog ovoga? Molim vas recite mi u komentarima ako sam poludjela. Samo gledam slike na weheartitu kako ima predivnih gradova, mjesta, doslovno i planina gdje bih voljela otići. Našla sam kalendar neki za 2015. koji sam kupila, totalno je Instagram stil i morala sam ga nabaviti iako je polovica 2015. već iza nas. I za osmi mjesec vidim natpis "I will go where I've never been before" i ispod piše "THIS YEAR I WILL GO TO ________" i ja bih trebala popuniti jer osim kalendara to je kao neki dnevnik.. I ja nemam apsolutno ništa za popuniti. Želim putovati. Dosta mi je svega. Pronaći prekrasnog momka koji me voli, maziti se s njim, odlaziti na razne avanture.. I onda se sjetim da vam pišem ovo iz svoje sobe. Žalosno.


PROBLEM DANAŠNJICE: STOP TEXTING !


Ovo je ozbiljan problem, ozbiljna tema i sve ozbiljno! Nikada nisam mislila da ću ja biti ta koja piše o ovoj temi, ali eto, dogodilo se! Ja sam oduvijek mislila kako je super što imamo razne stvari kao što su Facebook, Whatsapp, Viber.. Ali grdno sam se prevarila. U zadnjih par navrata pitala bih prijatelje i prijateljice vani, odbili bi i ja bih ostala tužna na Facebooku i vidjela da su oni #Online. Ignorirala sam, sigurno imaju razlog mislila sam. I napokon smo izašli vani, jel', i sada ja pričam važnu stvar i trebalo mi je stvarno dugo da smognem hrabrosti da se otvorim o ovome i moja prijateljice se smije. Ja pitam Zašto mi se smiješ?, a ona odgovara Smijem se poruci, nešto mi je XY napisao.. Ja sam samo stala ono.. u šoku. Koliko nas ovo zatupljuje, postajemo gluplji, ne izlazimo više vani, sve što radimo je komuniciramo preko glupih poruka. Ne sjećam se kada sam izašla s 3-4 prijatelja samo na kavu, da se ispričamo i zaboravimo na sve. Morala sam ovo jednostavno stavili ovdje i stvarno me zanima vaše mišljenje o ovoj temi i vaša osobna iskustva i ostavite ih u komentare. Ughhh!! Prestanite gledati i počnite raditi!



ZABAVA BEZ ALKOHOLA


Eh.. Nazovite me luzerom, gubitnicom ili kako god već hoćete ali ja jednu stvar ne razumijem - Zašto ja moram piti ako se želim zabaviti. Idem u treći srednje od rujna i ja ne izlazim u narodnjačke klubove, nisam promijenila 20 dečkiju, ne pijem tri litre alkohola po vikendu i sl. Žao mi je za njihove roditelje kada vidim djecu do 15 godina kako izlaze svakog vikenda, piju boce raznih alkoholnih pića, plešu polugoli i sl. Ne treba vam ništa takvo da budete kul. Moj tip zabave je otići u McDonalds, otići na trg, otići u šetnju, otići u shopping, otići u park, otići kod nekog od prijatelja i gledati neke filmove, sleepovers, rođendanska slavlja i sl. Možda sam samo neki nerd koji je danas skoro izumrla vrsta, ali ne vidim poantu. Što vi mislite o tome? Zabava bez alkohola postoji i zna biti bolje od one sa. Drinking is not so cool. It won't make you have more friends.


MOJE LJETO 


Za zadnju temu današnjeg izdanja TTwE odabrala sam malo pričati o svojem ljetu, kako sam ga provela do sada i podijeliti neke uspomene s vama. Kao što znaju već ljudi koji me prate od prošle godine na Asku, ove godine tj. ovo ljeto sam PUNO manje aktivna nego prošlo. Sada ćete dobiti istinu. Prošlo ljeto, kada već uspoređujem, ja sam bila antisocijalno dijete. Nisam išla na bazene, bila sam sama doma, nigdje nisam izlazila navečer.. Sve što sam imala bio je Ask i samo sam bila ondje, od 0 - 24. Ovo pak ljeto, sve se promijenilo. Tu je nova ekipa, ekipa koju apsolutno OBOŽAVAM i bez koje ne bih mogla. Svaki dan idem na bazene, još malo na more, izlazim svaku 3. ili 4. večer baš van, a svaku večer malo prošetam. Uživam! Toliko sam sretna što sam okružena ljudima koji me prihvaćaju takvu kakva jesam, napokon, i s kojima se mogu smijati i provoditi najbolje trenutke mog života. Formirali smo grupu i idemo do kraja s ekipom. Naučila sam puno stvari o prijateljstvu, povjerenju ovoga ljeta i shvatila koliko sam bila glupa prošlo ljeto kada su me ljudi koje sam obožavala odje*avali svakoga puta kada bi ih nešto pitala ili pozvala van. Planiram ići na more od 19.8. - 28.8. i tada me neće biti nigdje, ali zato ću nadoknaditi to s novim postovima obećajem. Provodim se, uživam, živim svoj san, okružena super ljudima i nadam se da vam je drago zbog mene.

2 NAJLJEPŠE USPOMENE:
- Kada mi je dečko iz razreda priznao da mu se sviđam. Iako se on ne sviđa meni, dobro je znati da postoji netko kome se sviđaš. To je totalno up za moje samopouzdanje, drago mi je da mu se sviđam i stvarno se osjećam posebno.
- Ogromni vatromet u gradu. Jednostavno milijune prekrasnih oblika prolijevaju se i pale nebo, a gledam ih okružena ljudima koje volim, prijateljima. Jednostavno.. Taj se momenat treba živjeti.

Ljeto je za sada FENOMENALNO i tek će ono bolje doći. Na kraju ću napisati post - cijeli osvrt na ljeto 2015.


--
Eto ga ekipa! Došli smo do kraja ovog posta. Nadam se da vam se svidio. Potrudila sam se.
VAŽNO! Ostavite mi vaše KOMENTARE dolje ispod posta OBAVEZNO, komentirati može svatko - i anonimac i prijavljeni korisnik. U komentar bih voljela čuti od vas ove stvari:
1. Koja vam se tema najviše svidjela ?
2. Što mislite o rasizmu ?
3. Želite li otputovati?
4. Koji je po vama najveći problem današnjice ?
5. Slažete li se da alkohol nije potreban za zabavu ?
6. Koje su vaše 2 najbolje uspomene ovoga ljeta ?

Na svaki komentar odgovaram i posjetit ću blog svakoga od vas nakon što mi komentirate post. Usput se PRETPLATITE na blog! Sljedeći post sljedeći vikend, a u komentar ostavljajte ideje.

KONTAKT: Ask.fm - Facebook - Kik: xbemyangelx

xoxo, Ema


Broj komentara: 36:

  1. Meni se sviđaju sve teme,to kako si ih ti napisala je neverovatno.
    Divim ti se.

    P.S.da li si napisala neku knjigu,posto si jako talentovana za pisanje postova?!

    Kiss

    flyovanje.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A daj.. Ne smiješ me tako razmaziti! Puno ti hvala, ove riječi mi MNOGO, ali MNOGO znače. Obožavam pisati heh.. Pa ono. Jedan dan knjiga.. Možda. Mogu samo sanjati. Kiss to you, baby. ❤
      - Ema

      Izbriši
  2. Jako lijepo i iskreno si napisala ovaj post i imamo isto misljenje oko par tema. I ja mislim da je danas najgori problem tinejdera sto stalno vise na mobitelima, to se pretvorilo u bolest, uzas. I isto smatram da se moze fino zabavljati i bez alkohola. Stvarno sve pohvale za ovaj post ☺️❤️

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, stvarno sam težila da budem što iskrenija. Drago mi je da dijelimo mišljenja. Heh totalno se slažem. Hvala ti draga. ❤
      - Ema

      Izbriši
  3. Protivim se rasizmu. Ljudi su nauceni da ono sto je razlicito, nije dobro. Ali, mi smi zapravo smjesni, mi kao mrzimo, mislim na bjelce, crnce, a trosimo novce i novce na solarije da bih izgledali barem malo kao oni. To mi nije jasno.
    Sto se tice odlaska iz moje drzave. Hm. Mozda nekada, sa pravom osobom. No, bilo bi mi zao ostaviti moje selo, moj grad.
    Zabava bez alkohola. Hm. Kakva je zabava ako je se necu sjecati. Ako ce me pola te zabace glava boljeti ? Mislim da se odlicno moze zabaviti i bez toga.
    Ja sam jako sretna sto je neko smislio fb, whap i sve to. Ali, mislim da je postalo malo vise od samog dopisivanja. Gdje god da odemo, trazi se samo wi fi. Priznajem. I ja ga trazim, da se javim mojoj najdrazoj osobi.
    Svida mi se ovaj post.
    Ne znam sta vise reci. Odlicno :)

    Pogledajte moj blog :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/?m=1

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prvo moram reći - hvala ti na dugom komentaru. Ja isto to ne razumijem. Gdje je poanta u mržnji? Ovo je slatko što si rekla za odlazak iz države, naravno da je i meni žao napustiti moje mjesto, ali mora se nastaviti dalje. Eto, netko pametan što se tiče zabave bez pića haha. Ja sam isto sretna, ali mislim da te društvene mreže trebaju biti korištene u određenim granicama. Hvala ti mnogo! ❤
      - Ema

      Izbriši
    2. Ma nema na cemu :) <3 <3

      Izbriši
  4. Omiljeni post! Definitivno. Moja omiljena tema jeste 3,odnosno Stop Texting. Zaista nam je internet bukvalno preuzeo zivot. Zivot nam se sveo na lajkove,komentarisanje i bockanje. To je tuzno.. Po meni je glupo postojanje rasizma. Mi smo svi ljudi. Ista nam je krv,isto nam je sve,samo nam je koza druge boje. I zato ja trebam mrzeti nekoga? Ma dajte. Ne mogu shvatiti to. Sto se putovanja tice-zelim otputovati. Vidim da nemam buducnosti ovde,nemam zivota ovde. San mi je otici u Ameriku ili Veliku Britaniju. Tamo vidim sebe i ne zelim nicije misljenje o tome. Moj je zivot, a u Srbiji ja sebe ne vidim. Po meni najveci problem danasnjice takodje jeste rasizam,pohlepa i interes. Mrzim to sto se kod ljudi pojavio interes. Ucis,radis vredno da bi ti na kraju mesto zauzeo neko kome je tata sredio sve :( Sto se alkohola tice,moram reci da je to meni zabavno. Zabava bez alkohola? Definitivno,ne. 2 najbolje uspomene?10 dana u Pristini, i gledanje skejtera :) *-*


    www.alijindnevnik.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti MNOGO! Tebi je ovo omiljeni post? Ja sam ostala.. Wow, stvarno si mi popravila raspoloženje. Meni je ta tema isto.. pa možda čak i najbolja. Internet je sada ono glavni prioritet većini ljudi i ja ne vidim zašto. Rasizam stvarno je ništa nego obična glupost i nikada neću razumjeti. Imaš prekrasne snove i samo nastavi biti ambiciozna i sigurno će se ostvariti. Pohlepa.. Ne želim ni komentirati. To je strašno. Ovo je tako ISTINA! Svi rade preko veze, a mi koji se stvarno trudimo ispaštamo. Ništa nije fer, niti će biti. Kažeš da nema zabave bez alkohola ..? Wow, Priština je super grad i baš sam ljubomorna na tebe sada. Skejteri su oduvijek bili zabavni jer su zgodni haha, ali sport - ne razumijem se. :-) ❤
      - Ema

      Izbriši
  5. Awwwe, hvala ti puno! Podrška mi sada puno znači. Već sam ti posjetila blog, definitivno jedan od najdražih! Mua ❤
    - Ema

    OdgovoriIzbriši
  6. Ema post je predobar!!Stvarno mi se sviđa...
    1. Koja vam se tema najviše svidjela ?Meni je definitivno ova predzadnja i zadnja hah dakla ovo za fb i to i tvoje ljeto. :)
    2. Što mislite o rasizmu ?Glupost!Zar se cio svijet sve na to da gledamo da li smo crnci ili bjelci?Isti smo,stvoreni od krvi i mesa..
    3. Želite li otputovati?Pa naravno da da ali moje selo hah...
    4. Koji je po vama najveći problem današnjice ?Definitivno ovo što si navela za Alkohol i #Stop Texting...Uz to da djeca od 14-15 gube nevinost msm stvarno...
    5. Slažete li se da alkohol nije potreban za zabavu ?Da...
    6. Koje su vaše 2 najbolje uspomene ovoga ljeta ?Pa ima ih više panabrojat ću samo do sad..Svadba i More imam još panova tako da ne govorim još ništa...

    -Btw.nećeš se ljutiti ako napišem sličan post?Msm isto nešto takvo?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa, puno ti hvala. Moje ljeto ti se sviđa? Aww. Slažem se, svi smo isti - iz pijeska stvoreni - u pijesak ćemo se pretvoriti. Da, uvijek se teško rastati. Ovaj dio za trudnoće neću niti komentirati. Uspomene su ti super, hihi! ❤
      - Neću se ljutiti, ali pokušaj odabrati nove teme i napiši u uvodu da si dobila ideju od mene i linkaj moj blog. :-)

      - Ema ❤

      Izbriši
  7. Ovo je odlicno,svaka cast,odlican post i stvarno korisno! Divim ti se :)
    Ako zelis pogledaj moj blog i postani clan. :)
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.com/#_=_

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, puno mi znači! ❤
      Naravno, odmah letim da ti pročitam blogić. :-)

      - Ema ❤

      Izbriši
  8. Koliko savrsen post, sve teme su super pogodjene. Sa svime se potpuno slazem, odlican post, svaka cast. ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Nina, od tebe mi uvijek znači. :) ❤

      - Ema

      Izbriši
  9. Savršeno! Baš si divno opisala sve. Ovo za putovanje.. slažem se sa tobom. Ja uglavnom želim otputovati kada me neko iznervira, kada se posvađam sa nekim i sl.. A ovo za problem današnjice.. oduševljena sam! Sinoć sam izašla sa prijateljicom (ona me je pozvala) na kolač. Sjedimo mi, naručile kolač, i ona gleda u mob. Stigne kolač, ona i dalje gleda u mob kucajući poruke. Zaista mi je došlo da se pokupim i odem! Heej, ona me pozove, ja se poradujem, prihvatim poziv, odemo na kolač i ona je na mobu. Pa gdje to ima?! Kao prvo, na mobu može biti kada god hoće, zašto mora baš sada?! Kao drugo, ne kapiram zašto me je uopšte pozivala kada ne želi razgovarati sa mnom?! Nismo se vidjele cijelo ljeto i ona tako.. Užas... ♥
    http://blogforcoolgirls.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Također, kada nas netko iznervira svi poželimo nestati. Žao mi je čuti ovo.. To je samo još jedan dokaz o ovome o čemu sam pisala. ❤

      - Ema

      Izbriši
  10. Slažem se sa ovim o putovanjima... Odličan post curo! Bravo!!!<3
    Novi post o putovanjima: http://rivinsvijet.blogspot.com/2015/08/travel-tag.html

    OdgovoriIzbriši
  11. pa ti si predivna!
    post ti je sjajan
    Sve teme o kojima si pisala su jako teske i bas se vidi koliko si ozbiljna u ovome. Svaka cast, zaista!
    Isidora
    https://www.facebook.com/highheelpoodle?ref=hl

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da tako misliš. Zaista sam ozbiljna oko ovoga i drago mi je da se vidi. Thanks Isi! ❤

      - Ema

      Izbriši
  12. Odličan post, i jako mi se sviđa tvoj blog, imaš veliku podršku od mene. Totalno se slažem s tobom u vezi putovanja, i meni dođe da spakiram stvari i proputujem svijet u potrazi za srećom. Ako želiš pogledaj moj blog i uzvrati follow ako ti se sviđa. ♥♥

    http://thevbeauty.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaaa i HVALA! Podrška mi puno znači. Drago mi je da imamo neke iste misli. I naravno, posjetit ću blogić. ❤

      - Ema

      Izbriši
  13. Odličan post! Jako mi se dopada tvoj blog i imaš moju podršku! Samo tako dalje! ♥

    Pogledaj moj blog i učlani se ako želiš -> allforyou23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  14. super post, nogo mi je drago da si ponovo odlucila da blogujes! Jako si lepo napisala sve ovo! Zapratila sam te ;)
    Pls like moju novu fb stanicu :)
    https://www.facebook.com/highheelpoodle
    Isidora

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Već si ostavila komentar, mogla si samo napisati da ti lajkam stranicu. Hvala. :)

      - Ema

      Izbriši
  15. Odličan post!Najviše mi se sviđala tema Stop Texting.Sada svi zavise od toga koliko će imati lajkova i komentara.Još malo će nekog ubiti zašto ima više lajkova od njega.Slažem se sa tobom da želiš da odeš,i ja isto to želim.Želela bih da odem tamo negde gde ću naći prave prijatelje, one koji te razumu,koje te neće smatrati ludačom.Na kraju da ti kažem da samo nastaviš sa pisanjem,jer dobro opisuješ i imaš potencijala.Samo da ti kažem čim sam pročitala ovaj post odmah sam se učlanila na tvoj blog,ako ti se sviđa moj blog učlani se ti na moj blog.

    www.tinindnevnik.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  16. super ti je post, kao i blog :D
    ako hoćeš pogledaj moj blog :)

    animals-in-heart.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  17. Jako dobar post, sviđa mi se. Imaš follow, ako želiš prati i ti mene, i pogledaj moj post; http://adnnaacorner.blogspot.com/2015/08/back-to-school-organizacija.html <3

    OdgovoriIzbriši
  18. Odlican post!Teme su ti super!

    Predplatite se na moj blog,uzv.->funnyandrabbits.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši