subota, 8. kolovoza 2015.

#Back2School: 10 Things To Know Before Going To School | 1 |

Hello beautiful people, Ema here!

Pred nama je početak još jedne nove školske godine i iskreno.. uzbuđena sam. Ne znam zašto, ne znam kako, ali jednostavno sam uzbuđena i jedva čekam da počne. Nije zbog učenja, gradiva itd., već zbog ekipe, novih iskustava i sličnih zabavnih stvari. Trenutno se nalazimo u #Back2School sezoni i takvi postovi i videi preplavili su blogove i youtube kanale pa sam se iz istog razloga i ja odlučila za pisanje ovakvih stvari.

U današnjem postu iz #B2S serije pričat ću o 10 STVARI KOJE JE DOBRO ZNATI PRIJE ODLASKA U ŠKOLU ! Nadam se da će vam se svidjeti post i da će te dosta toga ponijeti sa sobom nakon što pročitate. Bacimo se na post, pročitajte sve i ostanite do kraja.


 1. PRONAĐI RAVNOTEŽU !


Kada krenete u iduću školsku godinu, imajte na umu da pronađete ravnotežu između školskih obaveza i socijalnog života. Nije dobro posvetiti se samo školskim obavezama, samo učiti po cijele dane, izolirati se od društva, biti 100 % uživljen u domaće zadaće, udžbenike.. Dodatne zadatke.. Ali isto tako, s druge strane, nije dobro odbaciti svoje školske obaveze potpuno i samo visiti vani s društvom, na kavama itd. i ne vidjeti se s knjigom nego 30 minuta na dan samo. SAVJET - provedite radne dane doma, posvetite se školskim obvezama, a vikendom izađite s prijateljima na piće, sendvič,
kino ili sl. Važno je da je ravnoteža tu i da sve uskladite! 


 2. DONESI DORUČAK !


Moj savjet vam je da donesete sami svoj doručak umjesto da ga kupujete u pekari, trgovini, školskom aparatu, kantini itd. Hrana koju god kupite u nekim od navedenih ili dr. mjesta nije zdrava, nije dobra za vas jer ste u razvoju, oduzima vremena na odmoru i sl. Uvijek od doma donesite nekakvu pločicu kao što su Corny Big ili sl., sušeno voće, u kutijicu za užinu možete staviti nasjeckane banane i tamnu čokoladu, bademe itd. Još ponesite i vodu. Tako ćete svaki dan jesti zdravo, dovoljno, ne masno i uštedjet ćete na vremenu i novcima.


 3. PRONAĐI SVOJE MJESTO I BUDI ORGANIZIRANA !

Važno je da znate gdje je vaše mjesto za učenje, negdje gdje imate svoj mir, gdje se možete fokusirati na gradivo, gdje vam nitko neće smetati i gdje ćete imati svoju oazu. Ako već nemate, uložite u radni stol i odlično svijetlo jer to je veliki plus. Ja sam prije učila za stolom gdje jedemo jer svijetlo u sobi mi je bilo mutno i ništa se nije vidjelo. Recite roditeljima da je bitno da uložite u radni stol i svijetlo koje valja jer tako ćete bolje učiti, funkcionirati i neće vas boljeti oči. Osim toga budite organizirani - svaki dan kada dođete iz škole pogledajte što ste radili, ponovite ono što ste taj dan naučili, napišite domaći itd. Neću sada pisati sve o tome kako biti organiziran jer ću tome posvetiti jedan drugi post. Možete napraviti i planer.




4. UKLJUČI SE U GRUPNO UČENJE !


Ovo je meni dosta pomoglo da prođem kroz sve ove razrede lako. Ako imate prijatelje koji žele učiti jer shvaćaju koliko je to bitno, organizirajte učenje u grupi! Nađite se kod nekoga doma, u knjižnici, u školskoj učionici dok je neka slobodna i jednostavno učite skupa. Ispitujte jedna drugu, pišite zadatke na ploču, rješavajte.. To je velika motivacija kada cijela grupa ljudi uči zajedno, kada svi žele učiti i kada se fokusirate na to uz šalu. Puno je zabavnije nego dok ste sami u sobi.. Zar ne?


5. PRIDRUŽI SE ŠKOLSKIM AKTIVNOSTIMA !


Jako je važno, pozitivno i stvarno nema ništa loše u tome da se priključite školskim aktivnostima. Ako imate izvannastavne sportske aktivnosti, ako imate vremena i ako volite sport, uključite se u neki od sportova koji su dostupni. Predlažem odbojku, odlična je za cure, jačate mišiće nogu i ruku, mršavite i osim toga dobit ćete sportski duh te steći nove prijatelje koji možda ostanu zauvijek. Osim toga ako postoje aktivnosti kao što su školske novine, mladi knjižničari, fotografi, dramska sekcija, literaturna itd. uključite se u ono što volite. Uvijek je dobro razviti neku novu vještinu i steći ćete nove prijatelje te će vas to zaokupiti.


6. NAPREDNO, DODATNO = DOBRO !


Ako ste dobri u nekom predmetu, ako želite ići na fakultet koji je vezan uz taj predmet.. Uključite se u dodatne nastave i natjecanja! To je nešto stvarno odlično i napravit ćete uslugu sami sebi. Ako ste odlični u više predmeta, možete se uključiti u više njih, samo nemojte previše nego onoliko koliko je vama dovoljno i one koji vas više zanimaju. Idite na dodatne nastave, istražujte na internetu, printajte dodatne sadržaje, učite i trudite se da ostvarite uspjeh na natjecanjima jer to vam može puno značiti. Usput postat ćete "competitive" i dobit ćete natjecateljski duh te će vam to biti zdrava konkurencija. 



7. POPULARNOST ?


Ovaj ovdje se više odnosi na cure (i dečke) koji sada kreću u srednju školu jer je ovo više slušaj ondje, ali ako vi imate nešto slično u vašoj školi slobodno pročitajte. Ili ako nemate, pročitajte svejedno iz zabave. Dakle.. Popularnost. Uvijek će biti taj netko tko je popularan, koga se svi boje, koja cijela škola zna, koga svi "vole".. Nemojte se nervirati ako niste u "popularnom" društvu, ako ste jedno od troje ljudi u kutu razreda koje nije pozvano na partyje, na kave.. Nema veze, vjerujte mi. Možete vi i bez toga. Kada dođete na razgovor za posao neće vas poslodavac pitati "Jeste li bili popularni u srednjoj školi?", vjerujte mi haha. Popularnost je samo lažni pridjev. Ne želite biti popularni pa imati 20 tisuća prijatelja od kojih se nijedan ne druži s vama zbog osobnosti, vjerujte mi (opet). Uživajte u svojim krugovima prijatelja, takve ljude isključite.


8. SVE SE OCJENE VAŽE !


Mnogi govore kako se ocjene u osnovnoj školi ne važe ili kako se ocjene u prvim godinama srednje škole ne važe, nisu bitne za vašu budućnost, ne trebate učiti jer se ne gledaju.. To je sve LAŽ! Mnogi moji prijatelji su u osnovnoj školi bili odlični u 5., 6. i 7. razredu i onda su odlučili da se neće zamarati u 8. i dan danas plaču jer nisu upisali željene škole. Isto tako srednja škola.. Kada idete s upisima za fakultet, oni gledaju prosjeke iz svih razreda. Sve ocjene su bitne, trudite se, dajte sve od sebe! Ako imate četvorke i petice iz nekog predmeta i dobijete 1 i ne želite ispraviti jer mislite da nema potrebe, IMA! Uvijek ima potrebe, sve se ocjene gledaju, trudite se i ne slušajte takve gluposti.


9. BE YOURSELF !


Važno je da ostanete svoji. Oblačite odjeću koju želite i u kojoj se osjećate udobno, ne onu koja je popularna, ne ono što ima najpopularnija cura nego ono što VI volite, makar to bila majica na Fifi i Cvjetno Društvo (lol)! Kroz cijelo iskustvo školovanja važno je da ostanete svoji, nemojte upadati u loše društvo, nemojte radi stvari koje vam netko drugi predlaže za koje ne biste ni pomislili da napravite ranije, nemojte ići krivim putem. Budite svoji, radite što volite, pričajte o stvarima koje volite i nemojte se promjeniti nikada jer ste savršeni takvi kakvi ste! 


10. SVE JE PROLAZNO !


Ovo je nešto čega sam se sjetila odmah, ali htjela sam ostaviti za kraj. Cijelo školovanje, cijela srednja škola i sve je prolazno. Nemojte se nervirati bez razloga. Svaki put kad dođete frustrirani doma, kada imate loše dane, kada vas netko uvrijedi.. Kasnije to ništa neće biti važno. Kasnije, govorim vam iz osobnog iskustva, samo ćete se osvrnuti na ovakve stvari i pomisliti: "Zbog čega sam se ja nervirala.." ! Sve će proći, škola je zapravo jedno lijepo mjesto gdje ćete pokupiti i puno lijepih uspomena, znanja i savjeta za budućnost. Sretno!

P.S. Dodatni savjet - budite pristojni prema svojim učiteljima, čak i kada mislite da nisu u pravu. Oni su stariji od vas i imaju više iskustva. I zapamtite - prvi dojam je jako bitan i zato učite odmah od prvog tjedna.

--
Eto ga ekipa! Došli smo do kraja ovog posta. Nadam se da vam se svidio. Potrudila sam se da sastavim 10 naj bitnijih savjeta za vas te sam one koje smatram malo bitnijim podcrtala s bijelom bojom u pozadini (ako vidite), ali svi su važni.
VAŽNO! Ostavite mi vaše KOMENTARE dolje ispod posta OBAVEZNO, komentirati može svatko - i anonimac i prijavljeni korisnik. U komentar bih voljela čuti od vas ove stvari:
1. Jeste li uzbuđeni za početak školske godine ?
2. Koja vam se stvar (napišite redni broj) najviše svidjela i mislite da je korisna ?
3. Koji biste #Back2School post htjeli vidjeti sljedeći put ?

Na svaki komentar odgovaram i posjetit ću blog svakoga od vas nakon što mi komentirate post. Usput se PRETPLATITE na blog! Sljedeći #B2S post ide za tjedan dana, a sutra se čujemo s novim postom s radnom temom.
KONTAKT:
Ask.fm - Facebook - Kik (xbemyangelx)


xoxo, Ema




34 komentara:

  1. Meni se baš sviđa ovaj post.
    Tako si lepo sve opisala,sve sto nekog zanima o skoli mozee da procita ovde!
    Predivan post!!


    Flyovanje.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. P.S.
      ti si valjda ranije imala blog Minnie‘s Blog,jel tako ili se varam?

      Izbriši
    2. Hvala ti puno, komentar ti je prekrasan i puno mi znači. Drago mi je da tako misliš! Ovo je isti blog, da, ali druga spisateljica. :-)
      - Ema

      Izbriši
  2. 1. Jeste li uzbuđeni za početak školske godine ?Jesam za kupovanje pribora :p hihi
    2. Koja vam se stvar (napišite redni broj) najviše svidjela i mislite da je korisna ?Pa meni su se svi svidjeli i svi će mi dobro doći..<3
    3. Koji biste #Back2School post htjeli vidjeti sljedeći put ?Neki diyy<33

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tii. Drago mi je da će ti sve dobro doći. Razmislit ću o idejici. Puno pozdrava!
      - Ema

      Izbriši
  3. Nisam nešto mnogo uzbuđena
    Ovo za popularnost je istina
    Kako da vam sveske budu uredne? Ili neki diy

    Novi post je kod mene :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno. Provjerit ću ti post čim stignem!
      - Ema

      Izbriši
  4. Super post ☺ u sljedecem napisi kako urediti biljeznice, kako da budu uredne, kombinacije, frizure i neki haul ☺

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. Definitivno ću uzeti ove ideje u obzir. ❤️
      - Ema

      Izbriši
  5. Nisam uopste uzbudjena! Ja ne mogu da verujem da je raspustu skoro kraj. Ali je post zaista odlican!

    www.alijindnevnik.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vrijeme leti brzo, ja se totalno slažem. Hvala ti draga! ❤️
      - Ema

      Izbriši
  6. Odlican post, bas mi je trebao jedan ovakav. I uopsteno volim ovakve postove, jedva cekam dalje BTS postove. Slikice su vrh, sarenilo, i ostalo, bas volim da ih gledam. ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ninice, hvala ti. Drago mi je da ti se sviđa post i stiže još puno zanimljivih na BTS temu. Drago mi je hihi, šarenilo mi je bilo u planu. ❤️
      - Ema

      Izbriši
  7. MALENA IMAŠ ODLICAN BLOG O ŠKOLII

    OdgovoriIzbriši
  8. Uzbuđena? Ekipa,jedva čekam nastavak! ♥
    Definitvno deseta,uuf. -.-
    Pa šta trebamo kupiti za školu,odjeća,pribor,svee♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prijatelji stvarno sve učine zanimljivim. Deseta je i meni super, to je ono što uvijek imam u glavi. Hvala na prijedlogu, uzimam u obzir. ❤️
      - Ema

      Izbriši
  9. Grupno ucenje. To kod mene nikad nije dobro ispalo, ali ja i moj dobar prijatelj smo u zadnjih godinu dana u skoli uvijek skupa ponavljali, pricali u isti glas, niko nas nije kontao, svi su se cudili kako ista upamtimo tako hahahha. Ali eto, super nam je bilo.
    A sa vise ljudi, tovne ide kod mene bas, ne znam. A sada necu niti imati priliku da ucim s nekim . Haha
    Lijepo si to napisala i potrudila si se :D

    Pogledaj moj blog ako zelis :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/?m=1

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago da imaš takvog prijatelja.. Ii bitno da se vas dvoje razumijete. Šteta, ali nikada ne znaš, možda baš tebe netko pozove na grupno učenje. Stvarno se jesam potrudila, drago mi je da se vidi i hvala ti. Naravno, bacam se na čitanje! ❤️
      - Ema

      Izbriši
  10. Odlican post.Svidja mi se sto si sve detaljno objasnila :* .
    Ja sam pozelila svoj razred i to smijanje svaki dan ali ucenje...ne,nikako.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno. Također, ekipa u razredu je ono što mi fali. Učenje - naah! ❤️
      - Ema

      Izbriši
  11. Odličan post, zaista si se potrudila da obuhvatiš sve što je potrebno u jednom postu. Post je pun korisnih saveta i mogu ti reći da si mi puno pomogla. I ja sam uzbuđena zbog početka školske godine jer krećem u srednju školu i upoznaću dosta novih prijatelja. <33

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa, hvala ti. Savjeti su stvarno iz srca i baš sam sretna što ti je pomoglo ovo što si pročitala. Aa srednja, novo poglavlje, zar ne? Koju si školu upisala? xo ❤️
      - Ema

      Izbriši
  12. Odličan post i jako koristan :) imas moj follow <3

    pogledaj moj blog ako želiš :) http://fabuloussanja.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno. Follow mi znači! Odmah ću ti pogledati najnoviji post i ostaviti skromni komentar. :-) ❤️
      - Ema

      Izbriši
  13. Predoobar post, I koristaan je. :-)

    Ako hoces pogledaj moj blog I zaprati me:
    myfdiaary.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da tako misliš. Provjerit ću ti blog! ❤️
      - Ema

      Izbriši
  14. Ja nisam uzbudjena. Hah,zar muke opet pocinju? Post je zaista koristan i ja planiram da pocnem sa ovim postovima,zaista je pravo vreme da pocnemo da se privikavamo da je slobodi jos malo kraj :'(

    www.alijindnevnik.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam točno kako se osjećaš.. Drago mi je da tako misliš! Poanta je i bila da bude korisno. Jedva čekam tvoje BTS postove, super blogerka - suepr postovi. ❤️
      - Ema

      Izbriši
  15. Super post.Zar nisi ti Minnie?Drago mi je sto si se vratila u rad jer divno pises :).Lepo ti je ime ahah.

    oneloveonestyle.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To mi je prijateljica, piše ti u prošlom postu sve. Ostavi komentar i na zadnjem postu ako želiš, pisala sam Back to School temu. Hvala tii! ❤
      - Ema

      Izbriši
  16. Vec duze vrijeme te pratim na asku. Moram ti reci da si prekrasna osoba i da super pises :) samo tako nastavii����

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Awww! Puno ti hvala. Smiješim se od sreće, hihi. ❤❤❤

      - Ema

      Izbriši